Refund policy
Niet tevreden met je bestelling? Het is mogelijk om je producten binnen 14 dagen te retourneren. Lees de komende informatie goed door zodat je precies weet hoe je dit moet doen.
Retour aanmelden via jouw account
Meld je retour aan via 'Account' (te vinden in het menu of klik op de link). Log in met je e-mail en de code uit de ontvangen mail. Beheer hier je bestellingen en retouren. Het retouradres krijg je per e-mail.
Retourneren bij gratis verzonden bestellingen
Wanneer je oorspronkelijke bestelling in aanmerking kwam voor gratis verzending en je dus geen verzendkosten hebt betaald, geldt het volgende:
- Blijft het totaalbedrag na je retournering boven de limiet voor gratis verzending? Dan verandert er niets.
- Valt het totaalbedrag na je retournering onder deze limiet? Dan worden de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
Overige informatie
- Als jouw geretourneerde producten ongebruikt en onbeschadigd zijn ontvangen zullen we het geld terugstorten op de rekening waarmee de bestelling is voldaan.
- In verband met hygiëne is het niet mogelijk om oorringen te retourneren.
- Het retourneren van producten is op eigen kosten en eigen risico. Mónos Jewellery is niet verantwoordelijk als de producten beschadigd of kwijt raken onderweg.
- Bij ontvangst van de retournering duurt het ongeveer +/- 10 dagen voordat het geld weer terug op je rekening staat.
Ruilen
Het is helaas niet mogelijk om je product kosteloos te ruilen. Indien je een ander product zou willen ontvangen adviseren wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen.